Helleborus

Een bosje helleborus had ik thuis op de vaas gezet.

Een week heb ik van dit bosje helleborus genoten

.

22 gedachten over “Helleborus

  1. Helleborus prachtig om te zien. Ik heb deze bloemen niet eerder gezien.
    Kleuren is zacht om te zien. Het lijkt wel herfstkleuren. Ik vind ze mooi. Mooie serie foto’s geworden.

  2. WAUW… wat mooi, Marjolein!
    Heerlijk die natuurkleuren… en wat heb je ze mooi vastgelegd…
    Op deze manier kan je er iedere dag van genieten. 😉
    Lieve genietgroetjes van Anna 🤗

  3. Wat leuk om ze op de vaas te zetten, dat zou ik niet bedacht hebben, nou had ik ook maar 3 bloemen hoor en nog steeds, dat is dan wel weer het voordeel van ze aan de plant te laten. Maar dan kun je weer niet zulke mooie foto’s maken als dat jij hebt gedaan, prachtig!

  4. Mooie serie Marjolein, je bent er dicht op gekropen met je lens.
    ’t zijn mooie zachte opnamen geworden. Geniet van het weekend.
    Gr Jan W.

  5. Hai Marjolein, hele mooie foto’s. Leuk ze weer op een andere manier te bekijken dan in mijn tuin.
    Volgend jaar kan je er langer van genieten door ze af te knippen en in een schaal te laten drijven
    Tipje van je oude buurvrouw. Groetjes Willie

  6. Wat een prachtige bloem is het ook. Je hebt er lekker mee gespeeld, leuk hoor. De laatste foto is het helemaal voor mij.

  7. En door de foto’s kunnen wij er ook van genieten. Prachtig en fijntjes vastgelegd.

Reacties zijn gesloten.