Spreuken

Het is een tijdje geleden dat ik spreuken en mijn eigen foto`s gecombineerd had.

.

Bekijk de 8 door mijzelf  ` samengestelde beelden en spreuken`  in je eigen tempo !!

.

.

.

.

.

.

 

.

.

19 gedachten over “Spreuken

  1. Weer prachtig bij elkaar gezocht, Marjolein.
    Ik ben één van de gelukkigen, die bij onze eerste ontmoeting zo’n leuk boekje cadeau kreeg en ik kijk er nog regelmatig in.
    Ik vind het zo leuk en zou het zelf ook wel meer willen doen, maar de tijd ontbreekt me daarvoor.
    De derde foto en tekst spreekt me het meest aan.
    Fijne zonnige dag !

  2. Zie in jouw paardenbloemen opeens een heel zeeleven. Het zijn net kleine kwalletjes op zoek naar mensenkuiten om eens lekker te prikken :D. Wat heb jij weer heerlijke uurtjes met Photoshop doorgebracht 🙂

Reacties zijn gesloten.