Zomervakantie 2017: 1

I In de zomervakantie (2017) hebben we weer heel wat in Z-West Drenthe afgefietst.

Niet zoveel als andere jaren, maar toch dik 730 km !

Fiets lekker met mij mee of spring achterop 🙂

En geniet mee van de vele fietstochtjes…

…op zandpaden…

…op asfalt…

…op schelpenpaadjes…enz !

Het was wéér een waar genoegen om in de fietsprovincie Drenthe te fietsen !

.

20 gedachten over “Zomervakantie 2017: 1

  1. Het is heerlijk genieten bij je, Marjolein!
    Fijn dat ik achterop mocht… maar de volgende keer neem ik toch wel een kussentje mee… 😂
    Lieve geniet groetjes, Anna 😊

  2. Je hebt aardig fiets gereden. Heerlijk genieten in de natuur. Sommige paden dan kom schelpen padden tegen. Wat is daar mooi. Vroeger gingen daar op vakantie. Toen hadden bungalow gehuurd. Mooie foto’s.

  3. Pfft…dat zijn vele kilometers……wel met veel vergezichten natuurlijk….das Drenthe…ik denk dat het een hele serie mooie foto’s gaat worden. 🙌

  4. Dat is weer de moeite waard geweest. Drenthe vind ik een prachtige (fiets) provincie. Heb je na zoveel jaren nog wat nieuwe paadjes en/of plekjes ontdekt?

  5. Het is idd heerlijk fietsen in het Drentse land. In een vierdaagse of gewoon je neus achterna.
    Ben er nu 2 jaar niet meer geweest door de vakanties aan de kust maar volgend jaar wil ik toch wel weer een weekje. Misschien komen we elkaar daar wel tegen op de fiets !
    Mooie plaatjes en ik fiets wel mee want achterop is ook niet alles.
    Groetjes

  6. Ja mooi hier Marjolein.
    Echt de paden op en lanen in 😄
    Genieten ! Hoop volgend jaar weer te fietsen.
    Ik werk er hard aan .
    Groet

  7. Drenthe is een schitterende provincie om te fietsen en te wandelen.
    Het zal er nu ook prachtig zijn met de bloeiende heide.
    Hadden jullie niet veel wind? Wij hadden in Luxemburg erg veel wind dit jaar.
    Groetjes, Ria.

  8. 730 km……….ik moet er niet aan denken! Je hebt wel weer veel gezien dat is duidelijk, zo kom je nog eens ergens en het is er wonderschoon, heerlijke natuur!

Reacties zijn gesloten.