Vreemd voorval

Z Zeer geregeld fiets ik door de Voornse polder.

En geniet van de weidsheid…

…en zijn plaatselijke produkten.

Maar er gebeurde wat `vreemds`

Ik werd ingehaald en wel strak langs…

…en ook nog met capriolen 🙂

Ik liet haar maar lekker passeren…

Je hebt altijd haantjes-de-voorste hè ?

En op het allerlaatst sneed zij mij ook nog…..grrrr    😦

Na dit vreemde voorval genoot ik verder van mijn mooie landelijke Voornse omgeving 🙂

🙂

.

 

22 gedachten over “Vreemd voorval

  1. prachtig omgeving om te zien Pompoenen kom je onderweg natuurlijk bij de boerderijen tegen. Hoe krijg je voor elkaar met schaduw foto’s maken. Zeker truc? Ik vind wel grappig om te zien. De laatste foto prachtig om te zien. Fijne week.

  2. Hahaha, je had me te pakken hoor, ik was nieuwsgierig. Erg leuk gedaan en je moet er maar op komen. Prachtig al die pompoenen en kalebassen, daar zou ik er wel graag een stel van uitzoeken, zitten hele mooie tussen!
    Was het een doodlopende weg?

  3. Niet alleen een vreemd geval…maar ook vreemd dat het naamplaatje op de fietsmand elke keer verhuisd.. 🙂 🙂 🙂
    Wel een mooie omgeving en leuke producten langs de weg…ben je wel heelhuids thuis gekomen….( met een hand aan het stuur)…. 🙂 🙂

  4. Met zulke fratsenmakers in het verkeer is het goed dat je een bodycam hebt, Marjolein.
    Je pikt zo gelukkig ook nog mooie plaatjes op van de omgeving. ’n Mooie serie.
    Gr Jan W

  5. Hoe durft ze!!!! Maar ach, je moet maar zo denken….ze kan vast niet bij jou in de schaduw staan 🙂
    Door haar snelheid heeft ze zeker niet zulke mooie foto’s kunnen maken.
    Mooie herfstkleuren op die kar!
    Groetjes, Ria.

  6. Bij de paddenstoelen kon ik geen reactie meer geven. Maar ik ga hier nog wel even schrijven dat ik het een prachtige serie vond.

Reacties zijn gesloten.