Miniworld

Ja, ik weet dat ik mijn “pleintjeslog” heel erg verwaarloos.

Maar een dag heeft maar 24 uur en hoe ouder je wordt hoe drukker je het hebt, lijkt het wel ;-0

Op mijn fotokraam hebben we steeds fotografische thema`s en door één thema dacht ik weer aan de vergeten foto`s van MINIWORLD.

Dit thema was nightfall, dit is een verlichte flat in Miniworld, die ik uiteindelijk niet gepubliceerd heb.

Maar we gaan gauw naar de dag, want ik was overdag met de kleinkinderen in Miniworld in Rotterdam.

Er was zo vreselijk veel te zien.

Het ging van de polder naar de kust, maar dan in werkelijkheid heel geleidelijk.

Van de kust naar het vervoer per spoor.

En dan weer per trein naar de containerhavens.

En daar ging het weer op de boot.

Dit is wel Miniworld in snel-trein-vaart, maar wij vonden het zeker de moeite waard.

.

.

18 gedachten over “Miniworld

  1. Al wel van gehoord maar nog nooit geweest. Alles is heel waarheidsgetrouw nagebouwd. Dat moet een helse klus geweest zijn. Leuk dat je ons liet meegenieten en de kids zullen het ook wel geweldig gevonden hebben.

  2. I am a HUGE fan of anything miniature, Marjolein, and have always thought I might have worked on such projects in an earlier incarnation. HA! I have small hands and can mange small objects without being “all thumbs!” The Nightfall image is just amazing, with so much to see in it. I’d want to study it carefully.

    I know what you mean about “neglecting” your blog. I have done mine for so long (since 2005) that by now I see it as only the place I keep record of the things I don’t want to forget!

  3. Wat een heerlijk uitje was dit, Marjolein. Ik kan met grote bewondering naar dit alles kijken, zo natuurgetrouw en zo’n mooi geheel. Mooie foto’s en je hebt er een mooi verhaal van gemaakt, een beetje van “ter land, ter lucht en in de zee”… In 1 woord “LEUK”…..

  4. Daar zijn wij nooit geweest. Moet wel van houden om alles klein te kijken. Ik vind heel erg grappig om alles te kijken. Wel mooie foto’s geworden. Druk hebben wij ook Marjolijn. Hoe ouder word lijkt steeds meer drukte te hebben. Het klopt. Fijn weekend.,

  5. Klopt helemaal. Hier ook zoooooooooo druk!
    Lijkt een hele mooie dag, als jullie er maar van genoten hebben!!

    Fijn weekend!

    Groetjes Thea♥

Reacties zijn gesloten.