Dubbele feestdagen

We zijn heel erg blij met de geboorte van onze kleinzoon

Jens Eric Mees

jens wp

De FB-ers en mijn fotokraambezoekers wisten dit al, maar Jens moet natuurlijk ook op mijn `marjoleintjevanhetpleintjeslog` prijken.

🙂

Ik neem even een logpauze tot begin januari 2015 en daarom wens ik iedereen…

feestdagen wp

.

13 gedachten over “Dubbele feestdagen

  1. Van Harte Gefeliciteerd Oma en Opa natuurlijk ook. Die dag kan niet stuk, ook de verjaardag van mijn vrouw (68) , dus de kleine Jens heeft nog lang te gaan.
    Prettige feestdagen en een gezond nieuwjaar gewenst, Leo, Elly en een poot van Boris.

  2. Wat een mooie kleinzoon Marjolein, geniet er van.
    Natuurlijk gefeliciteerd hier mee.
    Wens jullie hele fijne dagen samen en een gelukkig en gezond 2015.
    Groetjes Tinie

  3. heerlijk marjolein, zo’n lief klein kindje,
    ik ben erg blij voor jullie als alles goed gaat…. alle reden om een zalige kerst te vieren met zo’n mooi kerstkindje hé.
    xxx

  4. ohlala .. bij jullie ligt een écht kindje in de kerststal?? 😀

    wat een schatje, marjolein!!

    een dikke proficiat aan de ouders én natuurlijk aan de grootouders!

    ik wens jullie hele fijne eindejaarsfeesten en een supermooi 2015!!

  5. Wat een schattige foto, Marjolein!
    Die sokjes staan zo leuk aan z’n handjes…ze passen precies bij jouw vest 😉
    Wat zullen jullie trots zijn!
    Goede jaarwisseling gewenst.

  6. Dit had ik even gemist Marjolein, maar alsnog van harte gefeliciteerd met de kleine Jens, wat een rijkdom weer en wederom Genieten met een grote G 😉 doe ik ook nog steeds hoor.
    Gaat alles verder goed bij jullie? Hier gelukkig wel, alleen erg druk maar je zult begrijpen waarmee, je ziet het wel als je van R naar O rijdt 😉

    Groetjes en geniet van al je kleinkinderen, maar dat doe je wel 😉
    Annelies

Reacties zijn gesloten.